Zapraszamy na bezpłatne Webinarium, w trakcie którego przedstawimy w jaki sposób zapewnić najwyższą jakość obsługi IT w organizacji dzięki wdrożeniu odpowiedniego systemu klasy HelpDesk.
Poruszymy następujące zagadnienia:
- Automatyczne przydzielanie zgłoszeń do odpowiednich zespołów,
- Współdzielenie wiedzy i rozwiązań w zespole,
- Obsługa umów gwarancyjnych i wsparcia zewnętrznego,
- Usprawnienie obsługi procesu zakupów i obsługi sprzętu,
- Skuteczne zarządzanie problemami,
- Wdrażanie i przeprowadzanie zmian w systemach organizacji,
- Umożliwianie użytkownikom samodzielnego rozwiązywania problemów
- Raportowanie i rozliczanie zadań w zespole IT.
Podczas spotkania będziemy wykorzystywać narzędzie:
ManageEngine ServiceDesk Plus (Live-Demo).
Termin:
28.02.2024 r., godz. 10.00.
Link do rejestracji:
https://attendee.gotowebinar.com/register/2509077175850047066
Termin webinaru już minął? Nic straconego!
Napisz do nas na webinar@eclipso.pl – prześlemy Ci link do nagrania!
Serdecznie zapraszamy!
Zespół ECLIPSO