Zapraszamy na bezpłatne Webinarium, w trakcie którego zaprezentujemy w jaki sposób uprościć i przyspieszyć codzienne zadania administracyjne, uporządkować dane oraz zadbać o bezpieczeństwo firmy.
Odpowiemy między innymi na pytania:
- Jak zrobić porządek w domenie za pomocą kilku kliknięć?
- Jak uprościć i zautomatyzować tworzenie kont?
- Jak delegować podstawowe zadania do pierwszej linii wsparcia serwisu?
- Jak umożliwić samoobsługę przez użytkowników?
- Jak wychwytywać podejrzane zachowanie użytkowników?
- Jak śledzić zmiany w Active Directory?
- Jak monitorować operacje na współdzielonych plikach?
- Jak wykonywać kopie zapasowe Active Directory?
Podczas spotkania będziemy wykorzystywać narzędzie ManageEngine AD360 (Live-Demo).
Termin i link do rejestracji:
16.11.2022, godz. 11.00 (60 minut)
Link: https://attendee.gotowebinar.com/register/8253796722073295885
Termin webinaru już minął? Nic straconego!
Napisz do nas na webinar@eclipso.pl – prześlemy Ci link do nagrania!
Serdecznie zapraszamy!
Zespół ECLIPSO
OtagowanoAD, AD360, domena, zarządzanie domeną, zarządzanie użytkownikami