System Help Desk – najlepsze narzędzie do organizacji pracy Zespołu IT
															Zapraszamy na bezpłatne Webinarium, w trakcie którego przedstawimy w jaki sposób zapewnić najwyższą jakość obsługi IT w organizacji dzięki wdrożeniu odpowiedniego systemu klasy HelpDesk.
Poruszymy następujące zagadnienia:
- Automatyczne przydzielanie zgłoszeń do odpowiednich zespołów,
 - Współdzielenie wiedzy i rozwiązań w zespole,
 - Obsługa umów gwarancyjnych i wsparcia zewnętrznego,
 - Usprawnienie obsługi procesu zakupów i obsługi sprzętu,
 - Skuteczne zarządzanie problemami,
 - Wdrażanie i przeprowadzanie zmian w systemach organizacji,
 - Umożliwianie użytkownikom samodzielnego rozwiązywania problemów
 - Raportowanie i rozliczanie zadań w zespole IT.
 
Podczas spotkania będziemy wykorzystywać narzędzie: 
ManageEngine ServiceDesk Plus (Live-Demo).
Termin:
28.02.2024 r., godz. 10.00.
Link do rejestracji:
https://attendee.gotowebinar.com/register/2509077175850047066
Termin webinaru już minął? Nic straconego! 
Napisz do nas na webinaria@eclipso.pl – prześlemy Ci link do nagrania! 
Serdecznie zapraszamy!
Zespół ECLIPSO